Taizhou Jinjue Mesh Screen Co., Ltd.

Cume caccià e macchie da i scarpi in nylon

Cum'è qualsiasi articulu di vestiti, i scarpi ponu machjà abbastanza facilmente.Una varietà di sustanzi diffirenti pò causà macchie, cum'è vinu rossu, ruggine, oliu, tinta è erba.Se tenete macchie nantu à i vostri scarpi di nylon, pudete impiegà una varietà di tecniche per sguassà.Duvete esse capace di caccià cù successu e macchie più moderate da i scarpi.Mentre ùn pudete micca esse capace di sguassà cumplettamente e macchie particularmente stubborn, pudete almenu migliurà significativamente a so apparenza.

Cose chì avete bisognu
Acqua
Bucket
Detergente per lavanderia
Spazzola di denti
Asciugamani di carta
Acitu biancu
Smacchiatore

Passu 1
Riempite un bucket cù acqua calda è a parte adatta di detergente per lavanderia (sicondu u pacchettu di detergente).

Passu 2
Eliminate i lacci è l'inserti di sole da i vostri scarpi di nylon.A maiò parte di i scarpi anu inserti chì esce abbastanza facilmente.Se i vostri inserti ùn sò micca faciuli di sguassà, ponu esse pegati à u fondu di i scarpi.Semplicemente lasciateli s'ellu hè u casu.

Passu 3
Soak the shoes in a suluzione per 20 minuti.Questu permetterà e macchie di alzà da a reta di nylon.Sì i tacchi sò sempre scuri, permettenu di immergete per altri 20 à 30 minuti.

Passu 4
Aduprate una spazzola di denti per sguassate e macchie.Mentre pudete aduprà qualsiasi tipu di spazzola di pulizia, e setole delicate di un spazzole di denti ùn dannu micca a rete.Applica una pressione ferma per penetrà e macchie profonde.

Passu 5
Risciacquate i scarpi bè cù acqua fresca.Assicuratevi chì tutta a suluzione di sapone hè eliminata da i scarpi.

Passu 6
Stump the nylon mesh shoes with paper towels.Questu mantene a forma di i scarpi mentre si seccanu.Optate per i tovaglioli di carta bianca, postu chì i tovaglioli di carta culurata pò causà a tinta per sanguinà nantu à i scarpi bagnati.Lasciate siccà à l'aria, preferibile fora, per 24 ore.

Passu 7
Eliminate e macchie di salitu mischjendu parti uguali acqua è acitu biancu.Aduprate a spazzola di denti per sguassate e macchie.

Passu 8
Tratta i macchi di sangue immergendu immediatamente i scarpi in acqua fridda.Ùn aduprate micca acqua calda o calda, postu chì questu stabiliscerà a macchia di sangue.

Passu 9
Applica un smacchiatore direttamente à l'area macchiata nantu à i vostri scarpi di nylon.Puderete truvà smacchiaturi in a maiò parte di l'alimentarii è di droghe.Quasi tutti i tipi duveranu esse adattati per i materiali di maglia di nylon.

Cunsigliu
Siate gentile quandu sguassate i scarpi.Mesh pò strapparà abbastanza facilmente.

Attenti
Ùn aduprate micca bleach se i vostri scarpi ùn sò micca bianchi.Ruinà l'apparizione di qualsiasi altru culore.


Tempu di post: 19-aug-2022